Świetna obsługa. I zawsze miła.

Ten kto był w Szwecji, zna to z własnego doświadczenia: uprzejmość i obsługa
są traktowane priorytetowo. Zawsze i wszędzie, także w sprawach finansowych.

Naszym zdaniem, to co dobre na dalekiej północy, przyda się i Tobie. Nie prosimy
zatem o zaufanie, lecz zapracowujemy sobie na nie. Lepszymi produktami
i poziomem obsługi, który robi wrażenie i przekonuje. Zawsze.

Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy:

Wyślij e-mail: 
Kredyt ratalny: obsluga.klienta@ikano.pl
Karta kredytowa: karty.kredytowe@ikano.pl

Postaramy się szybko odpowiedzieć na Twoją wiadomość.
Pamiętaj o podaniu numeru swojej umowy.

Zadzwoń do nas: Jesteśmy do dyspozycji od 09:00 do 17:00 (pn - pt)
801 802 805 z telefonu stacjonarnego 
(koszt 1 impulsu jak dla połączenia lokalnego wg taryfy operatora)
22 43 15 600 z telefonu komórkowego 
(koszt połączenia wg taryfy operatora)

Prosimy przygotuj swój numer umowy.

Znajdź odpowiedź na swoje pytanie:

Jak zalogować się do Serwisu Internetowego 
Karty Kredytowej?

W górnej części strony (www.ikanobank.pl) znajduje się przycisk do logowania.
Po kliknięciu zostaniesz przeniesiony do strony powitalnej Serwisu.
Wprowadź 8 ostatnich cyfr numeru swojej Karty Kredytowej
oraz hasło, które wysłaliśmy do Ciebie mailem po przyznaniu Karty.

Jak pobrać nowe hasło do Serwisu Internetowego?

Na stronie powitalnej Serwisu kliknij „Pobierz nowe hasło”.
Na ekranie, który się pojawi wprowadź 8 ostatnich cyfr numeru swojej
Karty Kredytowej oraz datę swojego urodzenia.
Pokaże się ekran z Twoim danymi, na którym kliknij „Nowe hasło”
nowe hasło zostanie wysłane na Twój adres e-mail podany w umowie
kredytowej.

 

Jak dokonać spłaty raty kredytu?

Raty kredytów ratalnych w naszym Banku płatne są do 5tego dnia każdego miesiąca. Dokonuj spłat z wyprzedzeniem, aby docierały do nas bez opóźnień. Wszystkie informacje do dokonania spłaty znajdziesz w swojej umowie kredytowej. W celu ułatwienia wypełnienia druku polecenia przelewu przedstawiamy wzór:

 

Jak aktywować Kartę Kredytową IKEA FAMILY?

Aktywacji Karty możesz dokonać w Serwisie Internetowym. Wystarczy się zalogować i kliknąć w zakładkę "Aktywacja karty", a następnie "Aktywacja karty głównej". Możesz również dokonać aktywacji telefonicznie kontaktując się z naszym Zespołem Obsługi Klienta. Aktywacji dokonaj po otrzymaniu Karty.

Jak dokonać spłaty zadłużenia Karty?

Spłat kart kredytowych należy dokonywać do 25tego dnia każdego miesiąca. Możesz dokonywać spłaty całości zadłużenia lub minimalnej kwoty. Informacje o wymagalnej spłacie oraz dane do przelewu znajdziesz w swoich comiesięcznych wyciągach z konta, które umieszczamy w Serwisie Internetowym.

Jak zastrzec Kartę?

Jeżeli zauważysz utratę swojej Karty niezwłocznie zastrzeż ją w Banku pod numerem telefonu:
22 43 15 600 (koszt połączenia wg taryfy operatora)
801 802 805 (koszt 1 impulsu jak dla połączenia lokalnego wg taryfy operatora).

lub pod ogólnym numerem do zastrzegania kart:
828 828 828 (koszt połączenia wg taryfy operatora)

Jak dokonać przeliczenia kursu walut?

Aby porównać ceny w obcej walucie, skorzystaj z poniższego linka do kalkulatora walutowego:

https://www.mastercard.com/global/currencyconversion/

Biuro Informacji      Kredytowej

W trosce o rzetelną obsługę i właściwą ocenę zdolności kredytowej  naszych Klientów współpracujemy z Biurem Informacji Kredytowej.

Obejrzyj broszurę  o BIK.
Sprawdź najważniejsze informacje o BIK.

www.bik.pl

 

Dowiedz się jak bezpiecznie korzystać z Karty Kredytowej IKEA FAMILY oraz Serwisu Internetowego

BEZPIECZEŃSTWO

 

Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce

15 lat KPF i praktykowania etyki w biznesie

KREDYTOBRANIE 2.0 Dobre praktyki konsumenta